Re: [CPROG] Find fejlen...

Niels Vestergaard Jensen wrote:
> Problemet er, at når den kalder rk.c, er returværdien tilsyneladende
> ganske uforudsigelig:

Interessant. Hvis sker der hvis du f.eks. addere en dummy variabel
et sted før eller efter dit array. (så længe denne ikke optimeres
bort af compileren) så burde det forskyde dit array, og derfor
resultatet du får.

> Det ville være dejligt hvis nogen kunne finde fejlen, for jeg kan ikke.
> Hvis der derudover er tips til optimering er de velkomne (hastighed er
> kritisk)

Kan du bruge dynamisk allokering istedet for statisk, fordi så kan
du kompilere med -lefence og få programmet til at crashe når det
rører ved hukommelse det ikke burde.

--
          Mvh. Carsten Svaneborg
       http://www.softwarepatenter.dk