At finde filer

Hej,

Jeg er gået helt i stå. Jeg har brug for at scanne et dir (med subdirs), for
filer med en bestemt endelse og smide dem ned i et array, med fuld sti. Jeg
går
ud fra at det er scandir jeg skal bruge, men jeg synes ikke at jeg kan komme
igang.

Er der ikke nogen der har et clue til hvordan det skal gøres?

--
Med venlig hilsen
Jonas Jalling