Re: [CPROG] C prog efter # c: Linux - Friheden til at programmere iC

   Jeg kan se, at du allerede har fået god og rigtig hjælp af
Anders Johansson.

   Er det kode, som du selv havde fundet på, eller var det fra en
web-bog? Jeg blev lidt bange for, at det eksempel, som du viste, var et,
der stammer fra "Friheden til at programmere i C", som jeg har skrevet
det meste af, men jeg kunne (heldigvis) ikke finde et eksempel med de
fejl, som du viste! Derfor kan der nu alligevel godt være fejl

   Det kan også tænkes at dit eksempel er fra en af de ældste versioner,
hvor der var smuttet en del fejl med ind.

On Wed, 28 May 2003 17:09:42 +0200
Mark Larsen <sslug@sslug> wrote:

> Nogen der ellers kan henvise til andre online C bøger på nettet for en
> newb så smid endelig et link

Ikke for at være ubeskeden, men har du prøvet at se i "Friheden til
at programmere" og "Friheden til at programmere i C"? Der er et
appendix A med en *meget* kort og god introduktion, hvis man kender
lidt til programmering i forvejen.

Hilsen Donald