Re: [CPROG] bøger om opengl?

Niels Hygum Nielsen wrote:
> Jeg har læst nogle bøger om basal c/c++ og lidt om sdl, nu kunne jeg
> godt tænke mig at læse noget om 3d programmering ved brug opengl. Kan i
> anbefale nogle bøger:)

Hvad med:
http://www.opengl.org/developers/documentation/index.html

OpenGL 1.4 specifikationen er her:
http://www.opengl.org/developers/documentation/version1_4/glspec14.pdf

Det er lidt tør læsning, men den forklarer alt.

GLUT specifikationen kan findes her:
http://www.opengl.org/developers/documentation/glut/glut-3.spec.ps

--
          Mvh. Carsten Svaneborg