Re: [CPROG] Stray \240

> Det er nu næppe nødvendigt at droppe programmer af denne grund.
> Tegnet med værdi \240 fås ved at trykke AltGr samt mellemrum, så
> hvis man er lidt klodset - og bruger en editor som skelner - kan man
> få det indsat ved et uheld.

he he..  det er selvfølgelig en mulighed, men jeg er nu ret
overbevist om at jeg ikke trykkede AltGr-space ved hver eneste 'ditten
&& datten' ...  :)

Men derudover kunne jeg faktisk mægtigt godt lide Kdevelop, og de har
vel fået rettet mange fejl siden, men 2.1.4 var godt nok spooky..

--
   Rgds. Bean

Root Linux 1.3 (2.4.19) ][ http://www.mrbean.dk