Re: [CPROG] Stray \240

Hi.

> at compilere et program med en do/while med enten || eller && i
> while betingelsen, så kommer compileren og siger stray \240?!?!

En ti'er på at du bruger Kdevelop ??

Den gør (gjorde i den sidste version jeg prøvede) netop dette.

Med mindre du vil have koden ud og ind af en anden editor for at rette
det, kan du simpelthen gå op og del'ete blanktegnene før/efter

ps..: Behøver jeg sige at det var en (af de mange ting) der fik mig
til at droppe Kdevelop..  :)

--
   Rgds. Bean

Root Linux 1.3 (2.4.19) ][ http://www.mrbean.dk