Stray \240

Hej

Jeg har et lille promlem, jeg er begyndt at fifle med C igen efter nogle
år. Jeg får en fejl som jeg ikke har set før. Når jeg forsøger at
compilere et program med en do/while med enten || eller && i while
betingelsen, så kommer compileren og siger stray \240?!?!

Jeg har ikke kunnet finde noget i nogen dokumantation nogen steder der
fortæller om det?

Nogen ideer?

Tom Madsen