Re: [CPROG] cygwin autotools med intel c++ og stlport

On Mon, Mar 10, 2003 at 03:20:59PM +0100, Marc Cromme wrote:
> Sikke noget møj!!!!
>
> Først skal man købe en dårlig kompiler der ikke kan gøre noget fornuftig
> for at få lov til at bruge/købe en god kompiler, der bare ikke har et
> c-bibliotek,  og så skal man ovenikøbet skifte en dårlig STL
> implementering ud - køb to og mangle en endnu .... suuuuk!!!!
Jeg tror ikke at STL implementationen i MSVC7 er helt så slem som den i
MSVC6, så det er ikke helt så slemt som det kunne være... Men det er
klart at det er for dyrt, hvis man alligevel ikke har behov for
den (vist ekstremt gode) support der er på Intels compiler...