Re: [CPROG] cygwin autotools med intel c++ og stlport

On Fri, 07 Mar 2003 10:08:30 +0100, Klaus S. Madsen wrote:

> Jeg tvivler meget. Problemet er at der ikke følger noget c-bibliotek med
> intels compiler, dvs. du skal have headers og libraries den kan linke
> med. Måske kan du bruge dem fra mingw, men sandsynligheden er nok ikke
> så stor.

> Ja, det er der ingen problemer med... Eller dvs. det har jeg ihvertfald
> haft til at virke med både MSVC6 og MSVC7 og Intels compiler (for MS's
> STL implementation lugter af tis).

> Det ved jeg ikke meget om.

Sikke noget møj!!!!

Først skal man købe en dårlig kompiler der ikke kan gøre noget fornuftig
for at få lov til at bruge/købe en god kompiler, der bare ikke har et
c-bibliotek,  og så skal man ovenikøbet skifte en dårlig STL
implementering ud - køb to og mangle en endnu .... suuuuk!!!!

Og så er der enda folk der siger at payware er bedre!!!!

Godt at jeg tog prøveversionen fra nettet før jeg købte... det bliver GNU
tools hele vejen igennem, uanset hvad visse folk mener om denne slags -
da får man download og brug uden problemer, omend uden intel specifikke
optimeringer.

I øvrigt tak for svaret igen, Klaus!

mange hilsen, Marc