Re: [CPROG] cygwin autotools med intel c++ og stlport

On Thu, Mar 06, 2003 at 03:31:10PM +0100, Marc Cromme wrote:
> 1) der er ingen STL headers i Intels compiler, så jeg downloadede
> STLport-4.5.3 og prøvede denne- meeen::
Tag den et skridt videre... Der er _ingen_ headers med til Intels
compiler (jo der er nogle, men ikke engang dem til standard C
biblioteket).
> Hva'er nu det for noget??? <iostream> bliver da fundet fint!!!!
Ja, men den kan ikke finde cstddef som bliver inkluderet af iostream et
eller andet sted.

> Kan det overhovedet lade sig gøre at bruge Intel C++ kompileren uden at
> have MS Visual studio installeret??
Jeg tvivler meget. Problemet er at der ikke følger noget c-bibliotek med
intels compiler, dvs. du skal have headers og libraries den kan linke
med. Måske kan du bruge dem fra mingw, men sandsynligheden er nok ikke
så stor.

> Kan det lade sig gøre sammen med STLport??
Ja, det er der ingen problemer med... Eller dvs. det har jeg ihvertfald
haft til at virke med både MSVC6 og MSVC7 og Intels compiler (for MS's
STL implementation lugter af tis).

> Kan det også lade sig gøre fra cygwins bash med
> autotools/automake/autoconf  ???
Det ved jeg ikke meget om.