cygwin autotools med intel c++ og stlport

Hej -
jeg har et spørgsmål som er letter off-topic, men jeg kan ikke tænke mig
et bedre sted at spørge alligeved, så..

På en windows 2000 kasse har jeg installeret cygwin udviklingstools - mit
projekt bruger autoconf og automake - og det kører også som smurt med den
medfølgende g++-3.2

Men jeg ønsker at bruge pentium optimeringerne fra intels egen kompiler,
så jeg vil bruge denne istedet for. Det skulle jo være en smal sag, meen

1) der er ingen STL headers i Intels compiler, så jeg downloadede
STLport-4.5.3 og prøvede denne- meeen::

bare et simpel test program a'la "Hello World" med <iostream> går ned med
følgende:

sslug@sslug ~
$  icl /I'C:\OpenSource\STLport-4.5.3\stlport' test.cpp
Intel(R) C++ Compiler for 32-bit applications, Version 7.0   Build 20021018Z
Copyright (C) 1985-2002 Intel Corporation.  All rights reserved.
30 DAY EVALUATION LICENSE

test.cpp
C:\OpenSource\STLport-4.5.3\stlport\cstddef(33):
   catastrophic error: could not open source file "../include/cstddef"
  #  include _STLP_NATIVE_CPP_C_HEADER(cstddef)
                                               ^

compilation aborted for test.cpp (code 4)

Hva'er nu det for noget??? <iostream> bliver da fundet fint!!!!

Kan det overhovedet lade sig gøre at bruge Intel C++ kompileren uden at
have MS Visual studio installeret??

Kan det lade sig gøre sammen med STLport??

Kan det også lade sig gøre fra cygwins bash med
autotools/automake/autoconf  ???

hilsen, Marc