undefined symbols for en plugins plugin

Hej.

Denne email hører vist til her og ikke under teknik, hvor jeg postede..

Jeg er ved at skrive en MPEG-4 player-plugin for Mozilla/Netscape/Konqueror.
Jeg har fået lavet et shared library, der indeholder al koden til denne player
og Netscape kan nu loadede den. Når playeren aktiveres af den rette "embed"-kode
i en HTML side, så startes playeren også fint nok. Playeren loader derefter nu
et antal plugins (codecs og bytestream-generatorer) med dlopen(). Dette går
også fint, men ingen af disse plugins kan nu se nogen funktioner (symbols)
i den kode, der loadede dem. Detaljer kan findes her
http://sourceforge.net/forum/forum.php?thread_id=824788&forum_id=59136

De loaded plugins kan sagtens se de nu manglende funktioner/symbols
når playeren er linket som et program i stedet for som nu, hvor netscape
loader den som et shared library.

netscape--->playerplugin--->codecplugin ^ | | | +------X------|

Som vist kan codecplugin'en nu ikke længere finde funktionerne i playerplugin'en.
Altså det ser ud som om, at netscape ikke har loaded playerplugin'en med
export-all symbols eller også har jeg ikke brugt de rigtige flag, da jeg
skabte playerplugin'en.

Er der nogen der har en god ide, til, hvad jeg kan gøre for at fixe dette ?

--PMM

Peter Maersk-Moller
Ogg/Vorbis support for MPEG4IP. YUV12, XviD, AVI and MP4 support
for libmpeg2. See http://www.maersk-moller.net/projects/