Re:[CPROG] UML diagrammer

har ikke afprøvet det, men "Umbrello" skulle kunne generere lidt kode (C++,
java eller PHP) også:

http://uml.sourceforge.net/index.php

Det kunne være interessant at høre om det duede.

/Per

Henrik Brix Andersen  (24-02-03  13:39):

Danmarks Statistik (Statistics Denmark)
Sejrogade 11, DK-2100 Kobenhavn O
Tel. +45 39173917, Fax +45 39173999
sslug@sslug, www.dst.dk