Re: [CPROG] UML diagrammer

Henrik Brix Andersen <sslug@sslug> writes:

> Jeg er i gang med et kursus i C++ og skal i den forbindelse tegne en
> række UML-aktivitetsdiagrammer. Jeg har kigget lidt på Dia, men er ikke
> vildt imponeret.
>
> Da jeg gerne vil have noget med et plain tekst input format, har jeg
> kigget på graphviz (http://www.research.att.com/sw/tools/graphviz/).
>
> Er der nogen af jer, der har erfaring med graphviz til UML eller
> erfaring med andre lignende applikationer?

Tag evt. et kig på UMLGraph
http://www.spinellis.gr/sw/umlgraph/

Du beskriver dine klasser i javadoc format (burde ikke være noget problem
selv om det er til C++ kursus materiale), hvilket IMHO er bedre end at
skulle sidde og fedte med at grafisk trække streger og andet pjat.

/Esben
--
The difference between ignorance and apathy?
I don't know, and I couldn't care less...