Re: [CPROG] Linkning med g++ 3.2

> Men så fortæller du den jo ikke at den skal linke model.o med ind i
> programmet.

Det var en "forskrivelse". Min makefil inkludere nemlig alle de kompilerede objekt-filer

$(CC) $(LDFLAGS) -o prog $(OBJ_FILES) $(CPP_OBJ_FILES)

Til gengæld gav dit svar mig løsningen. Problemet er, at jeg i min makefil benytter gcc (defineret som $(CC)) i
stedet for g++ til at linke skidtet sammen. Objekt-filerne stammer både fra C og C++ og under gcc < 3.0 har man
tilsyneladende kunne linke filerne sammen med gcc. Ved at erstatte linkningen fra gcc til g++ fungerer det fint.

Tak for hjælpen.

Claus