Re: [CPROG] Linkning med g++ 3.2

> Er din CModel klasse defineret i et bibliotek du har oversat før du
> installerede g++ 3.2?
>
> Programmer oversat med g++3.2 kan ikke linkes mod biblioteksfunktioner
> oversat med tidligere oversættere. Alt C++-kode *skal* genoversættes.

Nope. Det skulle jeg have skrevet, men jeg har slettet alle .o - filer inden jeg kørte skidtet igen.

rm model.o
g++ -c -o model.o model.cpp
g++ test.cpp

giver stadig

/tmp/ccHkUyJZ.o: In function `main':
/tmp/ccHkUyJZ.o(.text+0x36): undefined reference to `CModel::CModel[in-charge](int, int*, int, int*)'
/tmp/ccHkUyJZ.o(.text+0x62): undefined reference to `CModel::~CModel [in-charge]()'
/tmp/ccHkUyJZ.o(.text+0x7f): undefined reference to `CModel::~CModel [in-charge]()'
collect2: ld returned 1 exit status

Mvh,

Claus