Re: [CPROG] Linkning med g++ 3.2

Claus Ekstrøm <sslug@sslug> writes:

> Jeg har for nyligt opgraderet til RedHat 8.0, og har tilsyneladende
> dermed fået sneget version 3.2 af gcc ind på maskinen i stedet for
> RedHats egen 2.96, der lå der tidligere. Da jeg skulle kompilere et af

[...]

> Men med linkningen opstår der et problem, som helt sikkert er trivielt
> (og skyldes at jeg sikkert ikke overholder ANSI). Jeg får tonsvis af
> følgende:

Er din CModel klasse defineret i et bibliotek du har oversat før du
installerede g++ 3.2?

Programmer oversat med g++3.2 kan ikke linkes mod biblioteksfunktioner
oversat med tidligere oversættere. Alt C++-kode *skal* genoversættes.

--
 Peter Makholm     |        We constantly have to keep in mind why natural
 sslug@sslug |    languages are good at what they're good at. And to