Re: [CPROG] Tælle antal argumenter i en function

On Fri, 07 Feb 2003 11:50:52 +0100, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jamen, er der så ikke en funktion eller datastruktur du kan spørge om
> hvilke funktioner der ligger i plugin'et? Det plejer man normalt at
> gøre...
>
> Mads
Hmm, jo sikkert, men det var nu mere et spørgsmål om hvilke argumenter
funktionerne i pluginet kunne tage eller hvor mange.

Der er massere af andre muligheder for at håndtere det, det var bare for
at undgå en masse omskrivning af eksisterende stumper kode

/Jesper