Re: [CPROG] Tælle antal argumenter i en function

On Fri, 7 Feb 2003, Jesper Moerk wrote:

> Det er noget med at jeg skal lave en gtk flade efter et plugin som tager
> nogle argumenter. Altså skal gtk'en genereres efter hvor mange (og evt
> hvilke) argumenter der er i den funktion der ligger i pluginet

Jamen, er der så ikke en funktion eller datastruktur du kan spørge om
hvilke funktioner der ligger i plugin'et? Det plejer man normalt at
gøre...

Mads

If you aim the gun at your foot and pull the trigger, it's UNIX's job to
ensure reliable delivery of the bullet to where you aimed the gun (in
this case, Mr. Foot).