Re: [CPROG] Java og Irman

Jeg har ikke selv erfahringer med det, men de programmer jeg bruger
støtter sig på javacomm API:

http://java.sun.com/products/javacomm/

Hans-Christian Stadler

Mads Peter Nielsen schrieb:
Jeg sidder og er ved at lave et program i java til en irman modtager. Som det virker nu bruger jeg lirc, men jeg ville gerne lave så programmet lytter direkte på commporten.

Mit spørgsmål er så om der er nogle der har prøvet noget lignenden, og om de eventuelt har noget kildekode som man kunne låne.

mvh

Mads Nielsen