Re: [CPROG] Retur data fra en callback funktion i Gtk

On Mon, 03 Feb 2003 18:13:42 +0100, Kim Schulz wrote:

> hvordan laver du din gtk? via glade eller rå gtk?
>
> hvis du benytter glade, så er libglade din ven, ved at du kan søge efter
> widgets og derved tildele dem værdier.
> ellers må du så vidt jeg husker overføre en pointer til tekstfeltet via
> userdata til clicked funktionen og så overføre værdien den vej.
> MVH
> Kim
Jeg laver rå gtk. Det lyder umiddelbart rigtigt, men det er bare den
forkert vej. Det du beskriver er så vidt jeg forstår at give callback
funktionen noget data med (hvilket jeg i øvrigt også bruger). Men det jeg
mangler er at få noget data tilbage efter at callback funktionen er kaldt

mvh
Jesper