Re: [CPROG] Retur data fra en callback funktion i Gtk

On Mon, 03 Feb 2003 16:16:06 +0100
"Jesper Moerk" <sslug@sslug> wrote:
> Hej Alle
>
> Jeg sidder og roder lidt med noget GTK i øjeblikket. Jeg har et lille
> problem som jeg ikke lige kan se løsningen på, selvom den sikkert er
> simpel =)
>
> Jeg har en knap som selvfølgelig kalder en function ved clicked-event.
> Mit problem er at den funktion gerne skulle sætte noget data i et
> tekstfelt, og da jeg ikke lige kan se hvordan jeg kan få den til at
> returnere noget char kan jeg ikke lige gennemskue hvordan jeg får den
> til at sætte disse data =)
>
> Hvordan gør man lige det?

hvordan laver du din gtk? via glade eller rå gtk?

hvis du benytter glade, så er libglade din ven, ved at du kan søge efter
widgets og derved tildele dem værdier.
ellers må du så vidt jeg husker overføre en pointer til tekstfeltet via
userdata til clicked funktionen og så overføre værdien den vej.
MVH
Kim