Retur data fra en callback funktion i Gtk

Hej Alle

Jeg sidder og roder lidt med noget GTK i øjeblikket. Jeg har et lille
problem som jeg ikke lige kan se løsningen på, selvom den sikkert er
simpel =)

Jeg har en knap som selvfølgelig kalder en function ved clicked-event. Mit
problem er at den funktion gerne skulle sætte noget data i et tekstfelt,
og da jeg ikke lige kan se hvordan jeg kan få den til at returnere noget
char kan jeg ikke lige gennemskue hvordan jeg får den til at sætte disse
data =)

Hvordan gør man lige det?

mvh
Jesper Mørk