Re: [CPROG] Erfaring med XML biblioteker til C++

Jan Eggert Kofoed <sslug@sslug> writes:

> Jeg har endnu ikke målt på dette, og har kun brug for meget små
> XML-dokumenter (mindre end 100 linier) til een-gangs opsætning af

Til dit formål så overvej om du har brug for en validerende parser.
Ikke-validerende parsere er mindst, men så skal du checke mere i din
kode.

> til denne liste: findes der en pakke til Perl, som minder om
> ActivePerl's XML-parser?

Ja.  Perl kan alt.  Bygger på expat - dvs non-validerende.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://unixsnedkeren.dk/ravn