Re: [CPROG] Erfaring med XML biblioteker til C++

Jan Eggert Kofoed skrev:

> Jeg er lige begyndt at anvende libxml fra http://www.xmlsoft.org/
> Det er C, og vist ikke trådsikkert, men godt nok til mit behov i
> øjeblikket. Jeg er ved at pakke det ind i en C++ klasse, men er ikke
> nået så langt endnu.

Ja, jeg har kikket på det. Er det ikke afhængig af Gnome ?

Der findes et C++ wrapper library til libxml2 ved navn 'xmlwrapp':
http://pmade.org/pjones/software/xmlwrapp/

Det ser ok ud. Jeg har ikke prøvet det fordi jeg er lidt i tvivl om libxml2
er afhængig af Gnome!.

Jeg har prøvet med Xerces-C++ fra apache gruppen Det virker også fint men...
det er _meget_ stort og bruger en _*stor*_ mængde hukommelse. Hvad er din
erfaring med libxml2... hastighed og hukommelses forbrug ?

(John =;-)
--
Hvis der er ugler i mosen... hvorfor er der så ikke fisk i træerne ?
http://www.adilock.dk/~john/