Re: [CPROG] Erfaring med XML biblioteker til C++

Jeg er lige begyndt at anvende libxml fra http://www.xmlsoft.org/
Det er C, og vist ikke trådsikkert, men godt nok til mit behov i øjeblikket. Jeg er ved at pakke det ind i en C++ klasse, men er ikke nået så langt endnu.

mvh
Jan Eggert Kofoed

John Mørck Hansen wrote:
Hej alle

Jeg har ikke fået noget respons på en post jeg sendte til sslug.cprog for nogle dage siden. Nu prøver jeg så lige den nye mulighed her på news.sslug... nu må vi se om det virker. Opfølgning: sslug.cprog

Jeg efterlyser en gerne flere personer som har erfaring med parsing/oprettelse af XML filer ved hjælp af programmeringsproget C++. Jeg er i tvivl om hvilket bibliotek (library) jeg skal vælge når der tænkes på hastighed og forbrug af hukommelse. Se evt. første indlæg !

(John =;-)