Erfaring med XML biblioteker til C++

Hej alle

Jeg har ikke fået noget respons på en post jeg sendte til sslug.cprog for
nogle dage siden.
Nu prøver jeg så lige den nye mulighed her på news.sslug... nu må vi se om
det virker. Opfølgning: sslug.cprog

Jeg efterlyser en gerne flere personer som har erfaring med
parsing/oprettelse af XML filer ved hjælp af programmeringsproget C++. Jeg
er i tvivl om hvilket bibliotek (library) jeg skal vælge når der tænkes på
hastighed og forbrug af hukommelse. Se evt. første indlæg !

(John =;-)
--
Hvis et spørgsmål er et spørgsmål... hvorfor er et svar så ikke et svar ?
Det er jo personens viden som ligger til grund for begge dele !