Re: [CPROG] End of file? (Beginning of file??)

Hej C-Prog.

Quoting "Erwin S. Andreasen" <sslug@sslug>:

> hvorefter
>
> Som jeg skrev i mit tidligere brev, så checker .eof() om der opstod en
> EOF fejl tidligere, og *ikke* om den næste indlæsning vil lykkes.
>
> Derfor skal du når du indlæser en værdi, checke om indlæsningen
> lykkedes og ikke med det samme bruge værdien.
>
> --
> ===============================================================
> <sslug@sslug>                           Herlev, Denmark
> <URL:http://www.andreasen.org/>                             <*>

Det er måske også værd, at knytte en kommentar om, at det
er en ganske almindelig måde, at læse input på. Faktisk så brugt,
at den har fået sit eget navn

"Read ahead - read in bottom" eller noget i den stil ;-)

M.v.h.

Kasper.

--
Kasper Hald, Ph.D.