Erfaring med XML biblioteker til C++

Hi ho

Sprog: ANSI C++

Jeg er i gang med et projekt hvor der er brug for understøttelse af XML. Jeg
brugte det meste af i går til at læse/prøve flere af de tilgængelige XML
biblioteker til C++.

Jeg har lidt svært ved at danne mig et overblik over de forskellige XML
biblioteker da flere af dem er meget store og svære at finde gode beskrevne
eksempler på. Og ikke mindst... hvad er bedst hvis man kan sige det ?

Så, var det jeg tænkte (lidt pral)... er der nogen af jer her på listen der
har noget erfaring med C++ som sprog til 'parsing' af XML som i gerne vil
af med ?

Jeg har brug for både at parse, ændre og oprette XML filer.

På forhånd tak for hjælpen !!!

(John =;-)
--
Hvis der er ugler i mosen... hvorfor er der så ikke fisk i træerne ?
http://www.adilock.dk/~john/