Re: [CPROG] End of file? (Beginning of file??)

Hans Henrik Hansen <sslug@sslug> writes:

> Men jeg har stadig svært ved at gennemskue, hvad linie 11 gør (dér)?
> Tilsyneladende overføres første 'pris' til infile, mens count = 0, hvorefter
> count inkrementeres, og øvrige priser overføres, summeres og udskrives(?)

Som jeg skrev i mit tidligere brev, så checker .eof() om der opstod en
EOF fejl tidligere, og *ikke* om den næste indlæsning vil lykkes.

Derfor skal du når du indlæser en værdi, checke om indlæsningen
lykkedes og ikke med det samme bruge værdien.

<sslug@sslug>                           Herlev, Denmark
<URL:http://www.andreasen.org/>                             <*>