Re: [CPROG] End of file? (Beginning of file??)

At 13:44 29/01/03, Joachim Holst wrote:
>Helt utan att fundera, så har jag kommit på följande:
>Skulle du inte sedan också ta genomsnittspriset på varorna ??

Jo, selvfølgelig - men så længe jeg ikke kan få indlæsning og summering
korrekt, er der jo ingen grund til at tage denne detalje med! :)

Foreløbig tak for tre udmærkede svar - jeg har nu kigget på
'skoleløsningen', der ser ud til at svare ret nøje til mit eget forslag!?

Forfatteren påstår, at den virker - men det vil jeg nu lige kontrollere,
næste gang jeg har Linux startet; så jeg vender tilbage!

Men hvordan pokker kommer den 'falske' værdi: ~ -1.99667..(?) ind i billedet?
("overflow"?)

mvh
Hans