Input fil-format?

Jeg er ved - på egen hånd - at prøve at sætte mig ind i C++!
Hertil benytter jeg en downloadet 'lærebog' ("Thinking in C++" af Bruce Eckel)
Bogen indeholder nogle småopgaver, som jeg nu forsøger at løse - og i én af
dem har jeg behov (tror jeg nok) for at indlæse nogle tal ('float') fra en
input fil (som jeg selv laver).
Jeg har et par idéer til at løse opgaven, men jeg er kommet lidt i tvivl
om, hvorledes jeg skal 'strukturere' input filen - dvs. angive, _hvor_ ét
tal slutter (og næste begynder)?

Skal jeg skrive:
tal1,tal2,tal3,....(,)
eller: