Re: [CPROG] ncurses og forms i window (was: Re: [CPROG] ncurses ogdefault forground/background)

[snip]
> Kan du så ikke få gdb til at fortælle dig i hvilken linie, og derefter
> inspicere dig frem til hvilken variabel det er der indeholder en
> ugyldig værdi? Jeg fandt ud af (på den hårde måde), at hvis man f.eks.
> laver et window som der ikke er plads til på skærmen, så returnerer
> subwin NULL, hvilket så får programmet til at segfaulte senere. Det er
> bare en ide...

nu har jeg aldrig været så superstærk i at udnytte gdb til dets fulde
(plejer at lave en run og så et bt når det går galt - så har man et
linjenummer).
har du en hurtig gennemgang af hvordan jeg gør det smartest?