Re: [CPROG] gode eksempler/tutorials til ncurses (C/C++)

On Mon, Jan 13, 2003 at 04:28:15PM +0100, Jimmy Dansbo wrote:
> Hej
>
> Har du prøvet at kigge på http://www.tldp.org ?
> Det jeg lige kunne finde er den her howto.
> http://www.tldp.org/HOWTO/NCURSES-Programming-HOWTO/index.html
Der er også den der følger med ncurses:

http://www.mv.com/users/drd/ncurses-intro.html

eller

/usr/share/doc/ncurses-devel-5.2/ncurses-intro.html (på en RH7.2).

Det skal dog lige nævnes at jeg ikke har kunnet få alting til at virke
sådan som jeg har forstået dokumentet... F.eks. kunne jeg ikke få det
til at tegne et window jeg selv har lavet, uden at det var et subwindow
af stdscr osv...