Re: [CPROG] CGI funktioner/libraries til c/c++

Hej alle.

Selvfølgelig har Jimmy og Mads da ret i det i alle 3 er enige om, men c
er da også et glimrende sprog til binære cgi-programmer og jeg tillader
mig at mene at de performer bedre end det bedste alternativ, som er php.
Jeg har lavet et mellemstort cgi-projekt med c som programmeringssprog
og jeg har tidligere offentliggjort en lille bid af mit interface til
cgi her på CPROG.

Dennegang kommer der en link til stort set hele mit interface, men der
er lige nogle kommentarer til det. Det er lavet med mange sære
debugging-muligheder der alle kan logge mellemresultater i en diskfil.
Normalt er der #ifdef - #endif omkring det og det kan bare slettes i
dag. Det er heller ikke det pæneste program alle steder, for det er
lavet efter en længere programmeringspause, så meget kunne være både
pænere og smartere. Programmet glæder bare 35.000 mennesker om måneden
og det er ikke det der nogensinde fejler mere.

Hent selv modulet shssubs.c på http://www.shs-consult.dk/kiss/shssubs.c
og kig på det.

Funktionen "getpar" er den vigtigste og den klarer både "method=get" og
"method=post".

God fornøjelse
Søren / SHS-Consult  (jeg hedder S%F8ren i CGI-sprog, men det klarer
"toextern")