Re: [CPROG] Hvad burde jeg bruge af lib til spil.

Paul Fleischer wrote:

> Nu siger du virke med C++, men det gør alle C-libraries jo. Er det et
> krav at der er deciderede C++ bindinger ?

Det er rigtigt !!!
Nogle virker bare bedre end andre !!!

> Hvis ikke, så tror jeg SDL er et godt valg. Jeg ved godt at der findes
> C++ bindinger til SDL, men sidst jeg prøvede dem var de ikke helt vildt
> gode (virkede faktisk ikke efter hensigten).

Nå ja, det hed SDL og ikke SML... det kan gå for hurtigt :)

Ja, er det ikke også det librarie der bliver brugt til nogle af de rigtige
"store" spil ?

Jeg kikker på det link du gav.

(John =;-)
--
Din sikre vej til en sikker backup løsning til dit netværk.
http://www.adilock.dk/~john/