Hvad burde jeg bruge af lib til spil.

Hej Alle

Jeg kunne godt tænke mig at lave et spil. Til at starte med et meget simpelt
et men... hvilket bibliotek skal jeg vælge af de mange muligheder.

Jeg har i de gamle DOS dage brugt Allegro. Jeg ved det kan kører på Linux
også men er det, det bedste valg eller er SML et bedre valg... eller noget
helt andet ?. Det er vigtigt at det kan fungere med  C++.

(John =;-)
--
Din sikre vej til en sikker backup løsning til dit netværk.
http://www.adilock.dk/~john/