"@" is not valid in #if expressions

Hej

Er der en der har et hint om hvad der går galt her?

Under compile får jeg fejlen:
../libxml/xmlversion.h:197:5: "@" is not valid in #if expressions

Linje 197 ser således ud:
#if @WITH_REGEXPS@

Hvad kan der være galt?

Pakken jeg prøver at compile er libxml. Jeg kunne skrive til libxml's
mail-liste, men det er mit indtryk at det måske er mit system der generelt
er et eller andet forkert med.

mvh/hans
In Linux® we have found a UNIX® that is a better answer. We
think Linux® is the new UNIX®.	-- Michael Dell