Re: [CPROG] invers cosinus

Det er jo allehelgens dag i dag, så jeg går ud fra dette er en slags
spøg. Den havde vel bare passet bedre i aftes. TRICK!

Lad os bare lade som om det er alvorligt ment og sige: JA, arcus cosinus
er den omvendte funktion af cosinus. Man regner generelt i radianer i
matematikkens verden og disse ligger mellem 0 og 2*[pi]. Du kan bare
multiplicere radiantallet med 57.29577951 for at få resultalet i grader,
hvis du inderligt har noget at bruge det til. Hvis du skal regne videre
på det med trigonometriske funktioner, skal inputtet alligevel være i
radianer igen.

"TREAT"!
Søren