Re: [CPROG] pass by reference

Søren H.Sørensen wrote:

> Svar til John,
>
> jamen at bruge & på det sted du'r ikke. Det giver også en parse-error
> hvis du prøver det. Hvis ikke compileren havde brokket sig ville
> &parameter også være det sted i stakken hvor variablen befandt sig og
> dermed ville data kunne være smadret straks efter funktionen var
> returneret. Med *parameter får du adressen på variablen der hvor den
> ligger i det kaldende program.

Nej og ja, hvis det er ANSI C så ja hvis C++ NEJ.

Man kan ikke bruge den på det sted hvor jeg ville i ANSI C har jeg lige læst
i en gammel bog jeg havde liggende. Det er kun i C++ men kan bruge den
operator. Jeg er ikke ANSI C mand, men har kodet C++ i en hel del år. Så
SORRY.

(John =;-)
--
Din sikre vej til en sikker backup løsning til dit netværk.
http://www.adilock.dk/~john/