Re: [CPROG] pass by reference

Jeg ved godt at det jeg skrev er imod c's syntax og jeg har brugt det
som du, Henrik, beskriver det mange gange. I min Linux-alder har jeg
bare et program der forlanger det der &. Der er mine strenge samlet i et
eksternt modul og det kan være jeg skal kigge de erklæringer efter i
sømmene en gang til.

m.v.h.
Søren