Re: [CPROG] pass by reference

Søren H.Sørensen wrote:

> Det er rigtigt nok, men du kunne godt bare kalde funktionen:
>
> void calculate_value( float *value )
>   {
>   *value=2.0*5.4;
>   }
>
> I dit main-program bruger du alligevel ikke funktionens returværdi til
> noget

Jeps, der er rigtigt men... har man ikke operatoren & i C eller er det kun i
C++ man kan bruge den operator. Det gør efter mig mening koden mere
læselig, så man ikke er i tvivl om, at der er tale om en reference!

(John =;-)
--
Din sikre vej til en sikker backup løsning til dit netværk.
http://www.adilock.dk/~john/