Re: [CPROG] read() blokerer

Thursday 24 October 2002 13:55, Anders Larsen wrote in
<sslug@sslug> to sslug.cprog:

...<snip>
> En bedere måde at gøre det på er at se efter sekvensen "/r/n/r/n", som
> betyder at Request er fædig.

Det var det jeg endte med at gøre - så ved jeg at headers er færdigindlæst.
Samtidig med headers er blevet indlæst kontrollorer jeg om der kommet en
næste antal bytes i entity-body. Hvis der ikke har været en sådan header må
jeg antage at entity-body har størrelsen 0.

--
Med venlig hilsen / Best regards,
David List