Re: [CPROG] c-prog

Emil S. Hansen <sslug@sslug> wrote:

> Hvad med at bruge Java eller Python? De køre begge to på Linux og er nok
> en del lettere at programmere end C, specielt hvis du også skal have
> adgang til en database.

Ganske rigtigt - eneste problem er (for Java i hvert fald) at det er
rædselsfuld at lave bit-kn*pperi med. Mest fordi sproget kun har "signed"
typer. Man skal så hele tiden sidde og tænke i to-komplementære heltal. Det
betyder ikke så meget når man laver ganske almindelige programmer, men når
man skal sidde og flytte bits på porte kan det være temmeligt irriterende.

Mvh. Lars