Re: Re: [CPROG] g++ 3.1 eller 3.2 på redha t 7.2 ???

On Wed, 25 Sep 2002 10:33:52 +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Finder nogen RPM'er der er designet til dette :-). Dem du prøver med er
> vist ikke.

Men hvor finder jeg dem, hvis ikke på redhats rawhide server ???

> Alternativt kan du oversætte skidtet fra source, så kan du sætte prefix på
> alle pakker til /usr/local/gcc32 eller noget i den stil.
>
> Mads

Forsøget på at oversætte fra sources gik jo hellere ikke glat, idet
kompileringen af g++ 3.2 kræver ggc-gnat > 3.1, som jeg hellere ikke har,
og gcc-gnat 3.2 kræver g++ 3.2 . Hvordan får jeg brudt denne ring i
dependencies ??

Hmm - jeg begynder at huske hvorfor jeg startede på debian for et år siden
..

hilsen, Marc Cromme