Re: Re: [CPROG] g++ 3.1 eller 3.2 på redhat 7.2 ???

On Wed, 25 Sep 2002, Marc Cromme wrote:

> Jeg troede i min stille naivitet at man bare kunne installere g++ 3.1 eller 3.2 VED SIDEN AF distributionens standard compiler, uden at røre en eneste
> af de ellers installerede pakker!!
>
> Det kan man ellers på Debian uden et blink med øjene.
>
> Hvordan løser man dette problem på en RPM baseret distribution ???

Finder nogen RPM'er der er designet til dette :-). Dem du prøver med er
vist ikke.

Alternativt kan du oversætte skidtet fra source, så kan du sætte prefix på
alle pakker til /usr/local/gcc32 eller noget i den stil.

Mads

The infamous Melissa virus, Explore.zip, VBS/Bubbleboy, X97M/Papa, ILOVEYOU
and MORELOVE viruses all used the Outlook address book to spread themselves.