Re: [CPROG] c-prog

On Mon, Sep 23, 2002 at 11:53:05PM +0200, Bo Mangor wrote:
> Programmet der skal styrer behandle de indkommende data og styre output
> har jeg tænkt mig at skrive i c - da det naturligvis skal køre på min
> Linux maskine. Samtidigt skal alle aflæsningerne gemmes i en DB for
> senere at danne grundlag for en optimering af on/off funktionen.

Hvad med at bruge Java eller Python? De køre begge to på Linux og er nok
en del lettere at programmere end C, specielt hvis du også skal have
adgang til en database.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH14-DK

"tjaa men ville disse lister ikke være kedelige hvis vi altid gav
hinanden ret med det samme :o)" - Kim Schulz på SSLUG.PROG