Re: [CPROG] g++ 3.1 eller 3.2 på redhat 7.2 ???

On Tue, Sep 17, 2002 at 11:27:10PM +0200, Marc Cromme wrote:
> Hvor finder jeg nyeste g++ kompileret til redhat?
På redhat rawhide. F.eks.

ftp://ftp.funet.fi/pub/mirrors/ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/rawhide/SRPMS/SRPMS

Der ligger en pakke der hedder gcc-3.2-4.src.rpm

Den downloader du, og så skriver du:

rpm --rebuild gcc-3.2-4.src.rpm, hvorefter du compilerer compileren. Så
kan du så installere de pakker der kommer ud af det bag efter. Når der
er tale om rawhide pakker er det sikreste nemlig selv at oversætte dem,
istedet for at bruge de precompilerede.

> Hvilke pakker precist skal installeres for et komplet g++-3.1 eller
> g++-3.2 system?
Det er noget med en g++ pakke, og en libstdc++-devel pakke... STL ligger
med i libstdc++