g++ 3.1 eller 3.2 på redhat 7.2 ???

Hi

jeg har noget code som compilerer og linker fint på en debian testing
med g++-3.1 og/eller g++-3.2.

Nu har jeg prøvet at installere og kompilere på en redhat 7.2, og det
har fejlet grueligt.

Idet jeg ikke kunne finde nye g++ pakker fra redhat, har jeg røvet
pakker fra connectiva linux, fundet på rpmfind.net, men der synes at
være bøvl med STL implementeringen - som jo burde være den samme under
debian som redhat ???

Hvor finder jeg nyeste g++ kompileret til redhat?
Hvilke pakker precist skal installeres for et komplet g++-3.1 eller
g++-3.2 system?
Har jeg mon glemt noget med STL pakker?

mange hilsen, Marc Cromme