Re: [CPROG] linker problem med ld (gcc)

On Tue, Sep 03, 2002 at 03:41:12PM +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Det er _også_ interessant. Uden at kende vildt meget til det, ser det ud
> til at gcc er oversat til at bruge Solaris egen linker. Dermed skal du nok
> smide nogen flag efter den, som Solaris kender til, ala -lresolv. Desværre
> har jeg ikke adgang til man siderne på en Solaris lige her.
Hvis jeg ikke husker helt galt er det vist nok ret normalt at bruge
Sun's linker med GCC. Der er vist nok noget med at noget C++ ikke virker
som det skal, hvis man ikke gør det, men der er jeg ude på dybt vand.
Jeg ved bare at vi gør det på vores Solaris build-maskiner.

Derudover er alle Solaris/Sun manpages/dokumentation tilgængelig fra
http://docs.sun.com